Szenteste előtt két nappal egy családias, barátságos Karácsonyi összejövetelt tervezünk, ahol zenélni fog mindenki, aki ráér és van hozzá kedve. Ismét lesz Hang Drum Klub, illetve meghallgathatjuk a Canarro zenekar sírós-vigadós tangódixi koncertjét is. Utána pedig a szabad zenélés, közös örömködés, ameddig bírjuk. Hozz sütit meg hangszert!


 

 

 

 

 

 

 

 

A Canarro zenekar egy spontán örömzenélés során alakult; elkezdtek együtt játszani, azt' úgy maradtak...

"Kezdetben csak duóként müködő harmonika és hegedű hangszerekből álló közös zenei-önmulattatásainkat akkor neveztük el Canarronak, amikor is valaki megkérdezte hogy mi a formációnk neve."

A zenekar honlapján komplett kisregényt olvashattok a zenekar zenéjéről, a zenekar születéséről.

 

FIGYELEM ! DECEMBER 28-ÁN NEM LESZ MŰ-HELY SZERDA !


Aki az ünnepek alatt sem bír otthon maradni, annak ajánljuk a Tajtékos programokat:
-27-én FORGÓ a Könyvtár klubban
-28-án APNOÉ szintén a Könyvtárban
-január 4-én CASPIAN HAT DANCE ugyanott

valamint a Monkey Business programjait:
-27-én és január 5-én is DIRTY KALEIDOSCOPE, rock'n'roll klub a Roham bárban
-28-án kedden DOROTA + POP IVAN szintén a Rohamban
-MARATONI SZILVESZTER ugyanitt: december 29-tól január 2-ig non-stop
 

2011. januári program előzetes:

5-én Iparkutya & Kalapkabát
12-én Kampec Dolores
19-én Makám & Kolinda
26-án Pop Ivan

Szerző: Ballator  2010.12.18. 15:50 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mu-hely.blog.hu/api/trackback/id/tr382524088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása